۱۳۸۷ آذر ۲۰, چهارشنبه

فایرفاکس "قسمت اول"

دورانی بود که اینترنت رو فقط با اینترنت اکسپلور می شناختم بهتر بگم شاید فقط با ویندوز از اینترنت لذت می بردم تا اینکه من هم وارد دنیا متن باز شدم هر چه بیشتر با قوانین متن باز آشنا می شدم نفرتم از انحصار طلبی Microsoft و محصول جذاب ولی خسیسش Windows بیشتر می شد این امر تا اونجا پیش رفت که تصمیم کوچ از ویندوز به لینوکس رو گرفتم با این که هنوز این امر مهم عملی نشده ولی تا تابستون عملی میشه هنوز باید درباره لینوکس چیزای خیلی جامع تری رو بدونم تا بتونم نهایت لذت رو از اپن سورس ببرم اولین کمپ من بعد از کوچ به لینوکس توزیع ابونتو هستش تا موقع باید فقط آموزش ببینم
حالا این مقدمه ای شد که من به شما توصیه کنم شما هم به دنیا متن باز وارد شوید من برای آماده شدن شما برای این سفر پیشنهاد می کنم که از اینترنت اکسپلور دل کنده وبه فایر فاکس سلام کنید این کار چند مزیت برای شما خواهد داشت

- سرعت بیشتر فایرفاکس "این برکسی پوشیده نیست"

- شما با این کار می توانید از تعداد زیادی پلاگین و افزودنی استفاده کنید"این کار باعث می شود شما از اینترنت نهایت استفاده را کنید"

- شما هر چند وقت می توانید به راحتی فایر فاکس خود را بدون هیچ مشکلی بروز کنید " امنیت یک شاخص مهمه"

- و مهم تر از همه شما اگه برنامه نویس باشید کد های فایرفاکس در دست رسه برای این مرورگر افزودنی هایی با نام خود بنویسید تا همه به راحتی از آنها استفاده کنند و شما را دعا کنند!

هیچ نظری موجود نیست: